OMNILINK Services a.s.

PÉČE O ZÁKAZNÍKY


Nepřetržité sledování stavu dodaných technologií

Naše dohledové centrum využíváme pro nepřetržité sledování stavů dodaných technologií. Průběh řešení servisních zásahů evidujeme a komunikujeme v trouble-ticketovém systému, do kterého může mít zákazník přímý vstup. Dohledové centrum poskytuje pravidelný reporting o stavu monitorovaných zařízení, tak i o řešení jednotlivých servisních případů a o dodržování dohodnutých parametrů služby (SLA).

Dohledové centrum jistota pro zákazníka / uživatele

Operátor dohledového centra informuje zákazníka/uživatele o výskytu závady nebo abnormálního jevu často s předstihem, aniž by uživatel daný problém vůbec sám zaregistroval. Služby dohledového centra pronajímáme dalším firmám, které realizují vlastní dodávky a následný servis prakticky jakýchkoliv technologií a trvalý monitoring požadují jejich zákazníci nebo pokud oni sami mají zájem mít přehled o kvalitě jimi poskytovaných služeb a průběhu řešení servisních zásahů.

  • OMNILINK Services a.s.
  • Sídlo společnosti
    V Korytech 3155/23, 10600 Praha 10
  •  
  • Provozovna
    Písnická 448/5, 14200 Praha 12 – Kamýk
  •  
  • Firma je zapsána v obchodním rejstříku ve složce B 18198 vedená u Městského soudu v Praze.
  •  
  • IČ: 24298557 DiČ: CZ24298557
  •  
  • Telefonní kontakt dohled
    +420 270 003 333 (24 h)
  •  
  • info@omnilinkservices.cz

© 2018 OMNILINK Services a.s.