OMNILINK Services - garant optimalizovaného řešení
Analýza počátečních a výchozích stavů
Návrhy řešení
Projektová dokumentace všech stupňů
Projektové řízení realizace zakázky
Jistota komplexního řešení - realizace – servis – dohled
Realizace
Servisní činnost
Vzdálený dohled a servis (pracoviště s přítomností operátorů non-stop 24 hodin denně)
Rozsáhlé i místní sítě pro přenos dat, hlasu a obrazu
Základní přenosová infrastruktura pro přenos dat, hlasu a obrazu (sítě metalické, optické, bezdrátové WLAN a WiFi,…)
Počítačové sítě a datová komunikace (PC, servery, tiskárny, switche, routery, firewally, …)
Technologie komunikující přes datové sítě (telefonní systémy, kamerové systémy, docházkové a přístupové systémy, zabezpečovací signalizace, vjezdové systémy,…)
Konektivita, uživatelské aplikace, ochrana dat a dohledové centrum
Internetová konektivita a server housing
Uživatelské softwarové aplikace na míru (videosystémy, videobrány, mediální prezentační aplikace, ERP firemní systémy, databázové sw, webové rezervační systémy,…)
Ochrana a zabezpečení firemních dat (penetrační testy, bezpečnostní testy a analýzy)
Služby dohledového monitorovacího a help-desk centra
OMNILINK Services a.s., Provozovna: Šatrova 807/14, 14200 Praha 4, Telefonní kontakt dohled: +420 730 897 133 (24 h), Telefonní kontakt obchod: +420 733 533 433